Nákupný košík (0) 0 Nákupný košík

Košík je prázdny

Preniesť do obchodu

Nakupovať
ZAMERANÉ NA ÚSPECHY
© Getty Images

Tipy a nástroje na predaj systému eSpring

Obchodný Život

Máte radi systém eSpring, ale si nie ste istí, ako preniesť túto svoju vášeň na zákazníkov? Sme tu, aby sme vám pomohli!

To najdôležitejšie najskôr – musíte si osvojiť správne základy. Skôr ako sa ponoríte hlbšie do technických detailov alebo začnete používať digitálne nástroje, ako je napríklad práve spustená Kalkulačka úspor pre eSpring (o tom viac neskôr), na úvod rozhovoru so zákazníkmi by ste mali vždy urobiť tri kľúčové veci:

1. Identifikujte potreby svojich zákazníkov

Bez ohľadu na to, s akým nadšením môžete chcieť uviesť všetky výhody systému eSpring (a je ich veľa ), prvý krok pri akejkoľvek konzultácii by malo byť vypočuť si zákazníka, zistiť, čo chce povedať, aby ste mohli identifikovať jeho potreby. Keď porozumiete základným želaniam a obavám, máte oveľa lepšiu pozíciu udržať jeho záujem o relevantné informácie a správne riešenie o výrobkoch.

Ako to urobiť čo najlepšie? Kladením otvorených otázok a pozorným načúvaním. Otvorené otázky začínajú slovami „čo“, „ako“ a „prečo“. Pomôžu vám dostávať podrobnejšie odpovede, nielen „áno“ alebo „nie“. Venujte zvýšenú pozornosť tomu, čo vám zákazník povie. Nech sa cíti vážený.

2. Vytvorte si osobné spojenie

Ďalej by ste si mali so zákazníkom vytvoriť osobné spojenie. Sú potreby vášho zákazníka rovnaké alebo podobné ako vaše dôvody na kúpu systému eSpring? Podeľte sa s ním o svoj príbeh!

3. Vysvetlite výhody

Teraz vysvetlite výhody systému eSpring takým spôsobom, ktorý zodpovedá potrebám zákazníka. Prečo sa zamerať na výhody? Ukazuje to, čím sa výrobok Amway líši alebo čím je jedinečný, vytvára dôveru v tento výrobok a jasne predstavuje riešenie, ktoré naplní potreby zákazníka.

© iStockphoto

Konzultačná prax: prepojenie potrieb a výhod

Ste pripravení stretnúť sa so zákazníkom? Tu je niekoľko príkladov, ako počas konzultácie môžete zrovnať jeho hlavné obavy pomocou Výhod systému eSpring :

Obava: „Nemáme radi vodu z vodovodu kvôli jej kvalite.“
Výhoda systému eSpring: Odstraňuje to zlé. Je účinný proti 160 kontaminantom a zničí 99,99 % baktérií a vírusov spôsobujúcich choroby prenášané vodou, ako cysty*, kvasinky a plesne, ktoré sa nachádzajú v pitnej vode. Najlepšie zo všetkého je, že ponechá to dobré, napríklad všetky prospešné minerálne látky a dôležité prírodné živiny.

Obava: „Neradi nosíme domov ťažké fľaše s vodou.“
Výhody systému eSpring: eSpring je svetovou jedničkou v predaji domácich systémov na doúpravu vody (na základe štúdie Verify Markets Study z roku 2018) a jeho údržba je jednoduchá a s minimálnym úsilím – filter stačí vymeniť iba raz ročne alebo po 5000 litroch (podľa toho, čo nastane skôr).

Obava: „Nechceme kupovať plastové fľaše – vytvárajú priveľa odpadu a škodia životnému prostrediu.“
Výhoda systému eSpring: eSpring minimalizuje odpad a závislosť na jednorazových plastových fľašiach. Vďaka tejto pokročilej technológii pri pravidelnom dennom používaní neplytvá vodou a bráni tiež šíreniu plastov.

Obava: „Nepáčia sa nám ceny balenej vody.“
Výhody systému eSpring: Jedna z funkcií Kalkulačky úspor eSpring je, že umožňuje vypočítať úspory na základe individuálneho použitia balenej vody. Teraz je ten správny čas predstaviť si tento nástroj a dozvedieť sa o ňom viac.


*Zmenšenie cysty pomocou UV je určené pre cysty Giardia a Cryptosporidium

Tri tipy na používanie Kalkulačky úspor eSpring

Tip 1: Predtým, ako sa zoznámite s novou Kalkulačkou úspor eSpring™, skontrolujte nasledujúce:

  1. priemernú cenu za m³ vody z vodovodu v meste alebo regióne, kde býva váš zákazník,

  2. priemernú cenu 1 litra balenej vody v meste alebo regióne, kde býva váš zákazník.

Tip 2: Užívaje si s Kalkulačkou úspor eSpring ™ zábavu. Pomocou nástroja na prispôsobenie potenciálnych úspor nákladov vašich zákazníkov a spomeňte zaujímavé fakty zábavnou formou. Napríklad, ak je výsledná úspora 1500 kg, porovnajte ju s niečím, s čím to zákazník môže jednoducho porovnať – môže mať rovnakú hmotnosť ako automobil!

Tu je vstup, ktorý by ste mali uviesť, ak chcete dosiahnuť najlepšie výsledky:

  1. priemerná cena za m³ vody z vodovodu

  2. priemerná cena balenej vody za liter

  3. domácnosť – počet dospelých osôb

  4. domácnosť – počet a vek detí

  5. Odporúčaný príjem vody

Na základe týchto parametrov kalkulačka poskytne približný odhad:

  1. kedy sa investícia do systému eSpring vráti

  2. aká bude úspora nákladov za rok

  3. množstvo kilogramov, ktoré už osoba nemusí nosiť, keď prestane nakupovať balenú vodu

Tip 3: Aby ste boli čo najlepšie pripravení na každú konzultáciu ohľadne systému eSpring bez ohľadu na potreby vašich zákazníkov, sledujte školenia Amway Academy, špeciálne ponuky a komunikáciu o systéme eSpring.

Amway Academy vám želá úspešné konzultácie!

Používame cookies (koláčiky), aby sme vám na našich stránkach zaručili čo najväčšie pohodlie. Cookies sú súbory, ktoré sa uchovávajú vo vašom prehliadači, využívajú ich viaceré webové stránky, aby sa prispôsobili vašim osobným požiadavkám.

Používaním našich webových stránok bez zmeny nastavenia, súhlasíte s používaním cookies.

Rozumiem