Nákupný košík (0) 0 Nákupný košík

Košík je prázdny

Preniesť do obchodu

Nakupovať
ZAMERANÉ NA ÚSPECHY
© Getty Images

Líder. Tím. Vízia.

Obchodný Život

Melodie Nakhle, nová Managing Director pre Európu a južnú Afriku, a jej tím hovoria o raste, stratégii a budúcnosti a odhaľujú svoje plány v rámci spoločnosti Amway...

Charizmatická, zanietená a naplnená víziami - týmito tromi slovami by sa dala v skratke opísať Melodie Nakhle, ktorá začiatkom roka 2020 nastúpila do funkcie Managing Director – Europe and Southern Africa. Melodie je Amway dobre známa, keďže v nej pôsobí už viac než desať rokov na rôznych pozíciách a špecializuje sa na budovanie silných značiek, prekonávanie výziev a presadzovanie udržateľných obchodných riešení.

Líder s jasnou víziou

Na otázku, čo ju inšpiruje, Melodie odpovedala jednoznačne - potenciál Amway a jej záväzok pomáhať ľuďom žiť lepší a zdravší život. Záväzok, ktorý s nadšením uvádza do praxe tak, že umožňuje VPA zastávať vedúce pozície, pomáha novým VPA na ceste k úspechu, prilákava a udržiava zákazníkov pomocou špičkových výrovkov a vyzýva VPA, aby sa zapojili do komunít, ktoré majú za cieľ rovnaký zámer a zanietenosť.

Odvíjajúc sa od týchto základov, má Melodie v úmysle zrealizovať víziu podniku A70, ktorú považuje za správny smer do budúcnosti.

"Už vieme, čo to obnáša"

Pri uvádzaní vízie A70 do praxe Melodie zdôrazňuje, že všetky faktory, ktoré umožňujú VPA rozvíjať výnosné a udržateľné podnikanie, už existujú na európskych a juhoafrických trhoch. Zameriava sa predovšetkým na to, aby VPA uľahčila zapojiť a udržať si komunitu zákazníkov tým, že VPA pomáha budovať svoje vlastné online a offline komunity. Stratégia, ktorá bude podporovaná digitálnymi nástrojmi, zjednodušeným spôsobom nakupovania, náležitými výrobkami a obchodnými poznatkami, ako aj prehlbujúcim sa partnerstvom s VPA.

„Našou vášňou a teda tým, čo nás poháňa vpred, je úspech VPA. Chceme, aby boli VPA ziskoví; chceme, aby sa pýšili silným a udržateľným podnikaním; chceme, aby toto podnikanie podporovalo potrebné a inšpiruje tak ich samotných, ako aj ich životy, “ hovorí.

Za účelom dosiahnutia tohto cieľa zaradila Melodie do svojho vedúceho tímu dvoch odborníkov z radov Amway - Rubena Familiu a Imrana Zamana. Ruben, ktorý sa ujal úlohy Chief Sales Officer v Európe a južnej Afrike, strávil posledných 18 rokov zabezpečovaním prevádzkovej efektívnosti a optimalizáciou výkonu pre Amway. Na druhej strane, Imran, nový Chief Digital & Marketing Officer pre Európu a južnú Afriku, začal v spoločnosti Amway pôsobiť v roku 1998 a riadil kľúčové marketingové a digitálne stratégie týkajúce sa značky, výrobkov a digitálnej transformácie. Spolu tvoria impozantnú silu upriamenú na to, aby sa neuveriteľný potenciál Amway dostal v rámci Európy a južnej Afriky do popredia.

Od vízie k realite

V ďalšej fáze Melodie a jej vedúci tím zrealizujú svoju stratégiu a posilnia tak svoj záväzok neustále podporovať VPA na ich ceste za úspešným podnikaním. Prístup, ktorý sa bude implementovať v úzkej spolupráci s VPA, bude zahŕňať zavedenie zmysluplnejších príležitostí na odmeňovanie, nových výrobkov, výkonných nástrojov na budovanie podnikania a moderného spôsobu nakupovania. Konkrétne boli pre tento rok zdôraznené tri ciele:


1. Zavedenie Core Plus+

„Core Plus+ je pre nás momentálne veľkou prioritou, vracia sa späť k ziskovosti a zákazníkovi a zabezpečuje rovnováhu medzi šírkou a hĺbkou podnikania, aby sa tak VPA mohli z roka na rok tešiť zdravšiemu podnikaniu a vyššej miere rekvalifikácie,“ vysvetľuje Ruben. „Je to veľmi komplexný program, ktorý zavádza do praxe všetko, čo sme sa naučili, to najlepšie z najlepšieho, zo všetkých stimulov rastu z celého sveta. Nezáleží teda na tom, kde presne sa na svojej ceste nachádzate, Core Plus+ vám podá pomocnú ruku.“

Kľúčovou súčasťou tohto prístupu je podpora VPA, či už nových, ako aj skúsených, z hľadiska dôslednejšej orientácie na zákazníka a lepšieho využívania skúseností zákazníkov a riadenia vzťahov s nimi, s cieľom vytvárať výnosnejšie a udržateľné podnikanie.


2. Digitálna transformácia

„Digitálny aspekt bude rozhodujúcim faktorom, ktorý zabezpečí, že VPA budú mať úspech nielen v súčasnosti, ale aj v budúcnosti. Existujú spoločné oblasti, na ktoré sa zameriavame, ako je napríklad schopnosť obchodovať, robiť nábor, školiť, učiť sa a riadiť svoje podnikanie, svoju skupinu a toto podnikanie úspešne viesť,“ hovorí Imran.

Jedným zo spôsobov, ako sa nám to podarí naplniť, je nová moderná webová stránka, ktorá umožní tak VPA, ako aj ich zákazníkom nabrať zmysluplné a inovatívne skúsenosti s výrobkami a zároveň poskytne škálu komplexných obchodných nástrojov pre VPA.


3. Podpora kultúry Amway

„Naši zakladatelia, Rich a Jay, sú vynikajúcim príkladom myslenia vo veľkom a naši vedúci VPA už tento prístup uplatňujú vo vlastnom podnikaní. Neustále prispôsobujú svoj štýl tomu, ako budujú svoje podnikanie, a spôsob práce a svoj rozvoj prispôsobujú tak, aby vyhoveli vlastným potrebám,“ hovorí Melodie.

„V spoločnosti Amway sa tiež rozhodne chceme posunúť ďalej týmto smerom a sústrediť sa na myslenie vo veľkom podporou našich vedúcich VPA a nových VPA prostredníctvom rôznych nástrojov, udalostí a príležitostí. Naším cieľom je povzbudiť ich v tom, aby naďalej pomáhali ľuďom viesť zdravší zivot plný vitality. Partnerstvo zohrára v tomto procese kľúčovú úlohu a plánujeme robiť oveľa viac iniciatív zameraných na zapojenie VPA, ktoré našim lídrom a novým VPA pomôžu stať sa silnejšími.“

Vedenie počas krízy

Po tom, ako naše životy zasiahol COVID-19, sa zdravie a bezpečnosť okamžite stali našou najvyššou prioritou. A zatiaľ čo Melodie vyslovuje poľutovanie nad tým, že sa nemohla stretnúť s vedúcimi VPA, ako mala pôvodne v pláne, je presvedčená, že zamestnanci Amway a VPA sa v priebehu krízy zblížili a portfólio sa ukázalo byť veľmi silným. „Naše výrobky a riešenia sú prirodzene zamerané na blahobyt a umožňujú ľuďom žiť bezpečnejší, lepší a zdravší život,“ hovorí. „Je to niečo, čo sa počas súčasnej krízy dostalo do popredia. A predpokladáme, že to tak aj ostane.“

Kríza taktiež urýchlila niektoré digitálne plány a poskytla Melodie a jej vedúcemu tímu príležitosť posilniť VPA iným spôsobom. „Zrýchlili sme digitálne schopnosti, aby sme tak umožnili zamestnancom a VPA spolupracovať, zapojiť sa a pracovať na diaľku pomocou rôznych platforiem,“ vysvetľuje Imran, „a poskytli sme užitočný obsah o tom, ako sa postarať o seba a svojich blízkych z hľadiska blahobytu a imunity.“

Teraz, keď sa všetci vracajú do zabehnutých koľají, budúcnosť vyzerá ešte lepšie, než kedykoľvek predtým. „Keď vidíte podnikateľského ducha, ktorého VPA v sebe majú a nadšenie, ktoré môžu dosiahnuť vďaka tej správnej podpore od spoločnosti,“ pokračuje Ruben, „neexistuje nič, čo by nás zastavilo.“

Čo očakávate v budúcnosti?

„Som si absolútne istá, že vďaka vedúcemu tímu, záväzkom zo strany našich zamestnancov a partnerstvu, ktoré sme si vybudovali s našimi vedúcimi VPA, vyjdeme z tejto situácie silnejší ako kedykoľvek predtým,“ hovorí Melodie a dodáva „pokiaľ ide o našu budúcnosť, som plná optimizmu.“

Používame cookies (koláčiky), aby sme vám na našich stránkach zaručili čo najväčšie pohodlie. Cookies sú súbory, ktoré sa uchovávajú vo vašom prehliadači, využívajú ich viaceré webové stránky, aby sa prispôsobili vašim osobným požiadavkám.

Používaním našich webových stránok bez zmeny nastavenia, súhlasíte s používaním cookies.

Rozumiem